Integrace dětí se speciálními potřebami
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrace dětí se speciálními potřebami |
Autor: |
Hnilová, Tereza
|
Vedoucí: |
Řeháčková, Helena
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou integrace dětí se speciálními potřebami. Teoretická část obsahuje popis obecných podmínek integrace, včetně legislativního zajištění. Dále jsou zde uvedeny typy postižení, přičemž největší pozornost je věnována zrakovému postižení a poruchám komunikačních schopností, také jsou uvedena specifika integrace dětí s těmito hendikepy. V neposlední řadě je popsána problematika začlenění dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu. Praktická část je zaměřena na zpracování výzkumu a na interpretaci výsledků z rozhovorů a dotazníkového šetření ("sociometrie"). Výzkumným problémem bylo postavení dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu žáků běžné základní školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8843
|
Datum:
|
2009-05-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11435
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet