Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor |
Autor: |
Stehlík, Robert
|
Vedoucí: |
Vaňková, Zdeňka
|
Abstrakt:
|
Reklamace Dotýkají se nás každý den. Způsob jejich řešení a nové trendy v České republice. Sociologické šetření, které nás provází druhou kapitolou, má za úkol poukázat na měnící se společnost. Výsledky šetření a komparace se způsobem řešení reklamací v roce 1978. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8857
|
Datum:
|
2009-04-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
1016167
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet