Teleshopping jako součást efektivní komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Teleshopping jako součást efektivní komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Autor: Říčková Smetáková, Veronika
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je obsáhnout teleshopping jako součást efektivní komunikace moderních společností v České republice. Tomuto tématu se věnuji především z úhlu pohledu zadavatelů reklam a komunikačních agentur. Zaměřuji se na větší společnosti podnikající v České republice, které by mohly teleshopping využívat ke své komunikaci. Teoretická část práce, v níž mimo jiné cele teleshopping představuji, je doplněna o praktickou část, jíž tvoří kvalitativní výzkum provedený na reprezentativním vzorku českých komunikačních pracovníků monitorující současnou situaci na českém teleshoppingovém trhu. Výstupem práce je zhodnocení důvodů, vedoucích společnosti k volbě teleshoppingu jako komunikačního nástroje se zaměřením na současnost a budoucnost teleshoppingu v českém prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9318
Datum: 2009-08-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10687


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
říčková smetáková_2009_bp.pdfZablokované 786.3Kb PDF
říčková smetáková_2009_vp.pdf 463.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
říčková smetáková_2009_op.pdf 510.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet