Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Teleshopping jako součást efektivní komunikace |
Autor: |
Říčková Smetáková, Veronika
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je obsáhnout teleshopping jako součást efektivní komunikace moderních společností v České republice. Tomuto tématu se věnuji především z úhlu pohledu zadavatelů reklam a komunikačních agentur. Zaměřuji se na větší společnosti podnikající v České republice, které by mohly teleshopping využívat ke své komunikaci. Teoretická část práce, v níž mimo jiné cele teleshopping představuji, je doplněna o praktickou část, jíž tvoří kvalitativní výzkum provedený na reprezentativním vzorku českých komunikačních pracovníků monitorující současnou situaci na českém teleshoppingovém trhu. Výstupem práce je zhodnocení důvodů, vedoucích společnosti k volbě teleshoppingu jako komunikačního nástroje se zaměřením na současnost a budoucnost teleshoppingu v českém prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9318
|
Datum:
|
2009-08-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10687
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet