Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů žáků v základní škole |
Autor: |
Sekaninová, Monika
|
Vedoucí: |
Řehoř, Antonín
|
Abstrakt:
|
Teoretická část má objasnit a popsat sociálně patologické jevy, které se vyskytují u žáků v základních školách a možnosti jejich prevence ve spolupráci jak s učiteli tak s rodiči těchto dětí. Dále je pak popsáno, jak se tyto sociálně patologické jevy u dětí projevují, možnosti jejich řešení Praktická část se zaměřuje na poznatky, které jsem získala nejen během své odborné praxe v sociální sféře, ale i na poznatky, které jsem měla možnost získat prostřednictvím rozhovorů s učitelkami základních škol v Brně. Cílem této praktické části bylo seznámit se s prostředím školy, s učiteli a vypracováním rozhovoru, který jsem vedla s učitelkami těchto škol a s magistrou z pedagogicko psychologické poradny v Brně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9360
|
Datum:
|
2009-04-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
1016156
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet