Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz |
Autor: |
Klapalová, Klára
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tématem mé bakalářské práce je marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětlena problematika marketingové mixu, minipivovarů a jejich současného stavu. V praktické části charakterizuji minipivovar Moritz a analyzuji jednotlivé složky marketingového mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9399
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11844
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet