Děti dvakrát výjimečné: koexistence nadání a "handicapu"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Děti dvakrát výjimečné: koexistence nadání a "handicapu" |
Autor: |
Mertlová, Pavla
|
Vedoucí: |
Andrysová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o problematice dvakrát výjimečných dětí, tzn. dětí, u kterých bylo identifikováno nadání a současně handicap v různé podobě. První část objasňuje tuto tématiku, uvádí nejčastější kombinace nadání a určitých znevýhodnění. Praktická část je zaměřena na rozumově nadaného chlapce s Aspergerovým syndromem, především na jeho sociální pozici a akceptaci v kolektivu rovněž nadaných spolužáků a na specifické projevy zmiňovaného chlapce ve vyučovacím procesu, které jsou důsledkem jeho syndromu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9531
|
Datum:
|
2009-05-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11446
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet