Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv direkt marketingu na řízení hotelového provozu
Autor: Hasíková, Dagmar
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o direkt marketingu a jeho vlivu na řízení hotelového provo-zu. V první části práce jsou teoretické poznatky o marketingových komunikacích a cestovním ru-chu. Druhá část je praktická a popisuje a analyzuje současnou situaci. Třetí a závěrečná část tuto situaci vyhodnocuje. Ve své práci chci dokázat, že direkt marketing je možno využívat i při řízení hotelového pro-vozu, že je vhodné jej uplatňovat i v řízení horského hotelu střední kategorie a že jeho vliv na řízení je pozitivní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9584
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10658


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hasíková_2009_bp.pdfZablokované 1.763Mb PDF Zobrazit/otevřít
hasíková_2009_vp.zip 16.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
hasíková_2009_op.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet