Využití internetu pro marketingové účely ve firmě Strojmast,s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití internetu pro marketingové účely ve firmě Strojmast,s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití internetu pro marketingové účely ve firmě Strojmast,s.r.o.
Autor: Krajčovičová, Veronika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť najlepší a najefektívnejší spôsob internetovej prezentácie firmy Strojmast s.r.o V teoretickej časti je spracovávaná literárna rešerš vzťahujúcu sa k nástrojom internetu a ich využitia pre marketing. Praktická časť sa rozde-ľuje na tri časti. Prvá časť analyzuje súčasný stav využitia nástrojov internetu k marketin-govým účelom vo firme a vo vypracovaných konkurenčných firmách. Druhá časť obsahuje odporúčania k zavedeniu nástrojov internetu pre marketingové účely danej firmy. V po-slednej časti tieto návrhy podrobím nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9623
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11820


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krajčovičová_2009_bp.pdf 1.877Mb PDF Zobrazit/otevřít
krajčovičová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krajčovičová_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet