Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně |
Autor: |
Petrášová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kolář, Petr
|
Abstrakt:
|
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila "Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně". Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a na praktickou část. V teoretické části se zaměřím na poznatky získané z odborné literatury týkající se zákazníka, spokojenosti zákazníka a marketingovým výzkumem. V praktické části charakterizuji společnost a její důležité prvky. Dále se zabývám marketingovým výzkumem pomocí dotazníkového šetření, který má určit míru spokojenosti uživatelů. V závěru své práce jsem navrhla doporučení, která by měla vést ke zlepšení spokojenosti uživatelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9633
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10397
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet