Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně
Autor: Petrášová, Kateřina
Vedoucí: Kolář, Petr
Abstrakt: Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila "Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně". Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a na praktickou část. V teoretické části se zaměřím na poznatky získané z odborné literatury týkající se zákazníka, spokojenosti zákazníka a marketingovým výzkumem. V praktické části charakterizuji společnost a její důležité prvky. Dále se zabývám marketingovým výzkumem pomocí dotazníkového šetření, který má určit míru spokojenosti uživatelů. V závěru své práce jsem navrhla doporučení, která by měla vést ke zlepšení spokojenosti uživatelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9633
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10397


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
petrášová_2009_bp.pdfZablokované 820.1Kb PDF
petrášová_2009_vp.doc 2.296Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
petrášová_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet