Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů
Autor: Chytilová, Monika
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Teoretická část mé bakalářské práce pojednává především o specifikách marketingových komunikacích v neziskovém sektoru. Vyzdvihnut je zejména pojem fundraising, jeho metody, principy a hlavní zdroje. Praktická část se zabývá neziskovou organizací Spolek Trend vozíčkářů Olomouc a současným stavem jejího fundraisingu. Tato analýza odkrývá uplatňované strategie, ale také nedokonalosti a kritická místa této aktivity. Nejvýrazněji je analyzována veřejná sbírka "Dny zasukovaných tkaniček", u které je proveden výzkum formou dotazníků. V závěrečné části práce jsou uvedeny návrhy na změny této sbírky a celého fundraisingu organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9708
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10509


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chytilová_2009_bp.pdfZablokované 2.315Mb PDF
chytilová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chytilová_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet