Marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu Hrachovka |
Autor: |
Černá, Barbora
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává v teoretické části obecně o marketingových komunikacích zaměřených na oblast hudebních festivalů. V praktické části je věnována konkrétnímu hudebnímu festival Hrachovka, jeho marketingovému komunikačnímu mixu, výzkumu povědomí o značce Hrachovka a znalosti značky Hrachovka. Hlavním cílem této práce je najít cestu ke stabilizaci hudebního festivalu a zvýšení návštěvnosti prostřednictvím zvýšení úrovně marketingových komunikací festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9779
|
Datum:
|
2009-05-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 07.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10495
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet