Marketingové komunikace Českých drah
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Českých drah |
Autor: |
Vondrová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma marketingové komunikace Českých drah se zabývá popisem a analýzou komu-nikačních nástrojů užívaných společností České dráhy a.s. z hlediska jejich vhodnosti pro zvolenou cílovou skupinu a jejich souladu s firemní identitou. Práce analyzuje jednotlivé typy marketingových komunikací a jejich nástroje, tedy reklamu, osobní prodej, podporu prodeje, public relations a internetovou komunikaci a hodnotí jejich nastavení také vzhle-dem k předmětu činnosti společnosti České dráhy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9790
|
Datum:
|
2009-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10542
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet