Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s. |
Autor: |
Strouhalová, Petra
|
Vedoucí: |
Antal, Igor
|
Abstrakt:
|
Jako téma bakalářské práce jsem si zvolila "Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.". Práce je rozvržena do dvou částí, části teoretické a analytické. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o pojišťovnictví, pojistném trhu, právní úpravě, pojištění, životním pojištění a jeho obměnách. V analytické části je uvedena nabídka České pojišťovny. Ta je následována charakteristikou vybraných produktů. Zhodnotila jsem a porovnala nabídku životního pojištění České pojišťovny s nabídkou vybraných pojišťoven. Cílem práce je vypracovat doporučení pro klienty pro snadnější výběr z nabídky životního pojištění. A současně vytvoření návrhů a doporučení pro Českou pojišťovnu na zvýšení konkurenceschopnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9811
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10424
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet