Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juřenová, Andrea
|
|
dc.contributor.author |
Dočkálková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:35:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:35:51Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1001
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce nazvané "Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení návrhu na propagaci nového produktu společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Tento návrh je zaměřen na informování zákazníka o existenci nového produktu a to díky uplatnění reklamní strategie. Obsahem práce je seznámení se s výrobky firmy a navržení doporučení pro podporu prodeje její současné novinky. |
cs |
dc.format |
57s., 7 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1486507 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Promotion plan
|
cs |
dc.subject |
SWOT analysis
|
cs |
dc.subject |
goals of promotion plan
|
cs |
dc.subject |
budget
|
cs |
dc.subject |
promotion strategy
|
cs |
dc.subject |
media mix
|
cs |
dc.subject |
other recommendations
|
cs |
dc.subject |
evaluation of promotion plan
|
cs |
dc.subject |
Reklamní plán
|
en |
dc.subject |
situační analýza
|
en |
dc.subject |
cíle reklamní kampaně
|
en |
dc.subject |
rozpočet
|
en |
dc.subject |
reklamní strategie
|
en |
dc.subject |
výběr médií
|
en |
dc.subject |
jiná doporučení
|
en |
dc.subject |
vyhodnocení reklamní kampaně
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the SPICE BELLS design line. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "A proposal of an advertisement campaign for the Tescoma company new products - salt shaker and pepper mill from the Spice Bells design line'q. The aim of this work is to develop a promotion plan to a new product of a leading company in the field of kitchenware in the Czech Republic. This plan describes the utilisation of an advertisement strategy with an intention to inform customers about an existence of a new product. This work also contains a necessary description of the company's products and recommendations for a launch of a particular innovative product and its future sales growth. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2498
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account