Efektivita internetové reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita internetové reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Keilwerth, Ivo
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:14:52Z
dc.date.available 2014-04-27T23:00:31Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10091
dc.description.abstract Zkoumání efektivity reklamy na internetu na základě jeho postavení v rámci mediálního mixu je obsahovým pilířem této diplomové práce, která ale okrajově analyzuje i další pa-rametry problematiky efektivity reklamy na internetu, kterými jsou například vývojové tendence, efektivita ve vztahu ke kreativnímu zpracování marketingového záměru či prodej na internetu jako specifická vlastnost internetu. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 1831224 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
dc.subject internet cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject mediální mix cs
dc.subject penetrace cs
dc.subject CPC cs
dc.subject CTR cs
dc.subject SEO cs
dc.subject internet en
dc.subject efficiency en
dc.subject mediamix en
dc.subject penetration en
dc.subject CPC en
dc.subject CTR en
dc.subject SEO en
dc.title Efektivita internetové reklamy cs
dc.title.alternative Effectiveness of internet advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The pillar of this dissertation is based on research of effectiveness of internet commercials, based on its position within a media mix. The dissertation is also marginally analyzing other parameters of the problematic of internet commercials, such as development tenden-cies, efficiency in relation to creative elaboration of the marketing intention or internet sales as specific attribute of the internet. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10610
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
keilwerth_2009_dp.pdfBlocked 1.746Mb PDF View/Open
keilwerth_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
keilwerth_2009_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account