Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Volfová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:27:03Z
dc.date.available 2019-04-27T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10115
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem lze zvýšit konkurenceschopnost společ-nosti Rádia Zlín vůči silné konkurenci, která ve Zlínském kraji působí.Teoretická část vy-mezuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a mapuje rozhlasovou krajinu za období posledních pěti let. Praktická část je věnována analýze konkurence regionální stanice a primárním marketingovým výzkumům cílových skupin - posluchačů a obchodních partne-rů. Projektová část je zpracována na základě výsledků zmíněných výzkumů a jsou zde na-vrženy prostředky, které pomohou posílit postavení rozhlasové stanice ve stále rozrůstající se konkurenci, a to ve třech základních oblastech stanice: program, prodej a komerční ko-munikace. cs
dc.format 92 s., 16 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1208756 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
dc.subject Rozhlasové médium cs
dc.subject produkt cs
dc.subject publikum cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Radio medium en
dc.subject product en
dc.subject audience en
dc.subject competition en
dc.subject digitizing en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative Corporate and communication strategy of Radio Zlín Ltd. with emphasis on enhancing competitiveness". en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of the Master Thesis is to find out the possible ways of increasing competitiveness of Radio Zlín company against the strong competition in Zlín region. The theoretical part defines basic terms from the area of radio environment and surveys the radio field in the last five years. The practical part deals with analysis of the competitors or the regional ra-dio station and primary marketing research of the target groups - listeners and business partners. The project part is based on the results of the above given research, and also sug-gests means which should help strengthen the position of the radio station in the growing competition. These are given for three basic areas: program, sales and commercial commu-nication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10641
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
volfová_2009_dp.pdfBlocked 1.152Mb PDF View/Open
volfová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
volfová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account