dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Volfová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:27:03Z |
|
dc.date.available |
2019-04-27T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10115
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem lze zvýšit konkurenceschopnost společ-nosti Rádia Zlín vůči silné konkurenci, která ve Zlínském kraji působí.Teoretická část vy-mezuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a mapuje rozhlasovou krajinu za období posledních pěti let. Praktická část je věnována analýze konkurence regionální stanice a primárním marketingovým výzkumům cílových skupin - posluchačů a obchodních partne-rů. Projektová část je zpracována na základě výsledků zmíněných výzkumů a jsou zde na-vrženy prostředky, které pomohou posílit postavení rozhlasové stanice ve stále rozrůstající se konkurenci, a to ve třech základních oblastech stanice: program, prodej a komerční ko-munikace. |
cs |
dc.format |
92 s., 16 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1208756 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 |
|
dc.subject |
Rozhlasové médium
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
digitalizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
Radio medium
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
digitizing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate and communication strategy of Radio Zlín Ltd. with emphasis on enhancing competitiveness". |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Master Thesis is to find out the possible ways of increasing competitiveness of Radio Zlín company against the strong competition in Zlín region. The theoretical part defines basic terms from the area of radio environment and surveys the radio field in the last five years. The practical part deals with analysis of the competitors or the regional ra-dio station and primary marketing research of the target groups - listeners and business partners. The project part is based on the results of the above given research, and also sug-gests means which should help strengthen the position of the radio station in the growing competition. These are given for three basic areas: program, sales and commercial commu-nication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10641
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|