Komunikační strategie Městského úřadu Frýdlant
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie Městského úřadu Frýdlant |
Author: |
Dušánek, Jakub
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Veřejná správa musí umět prezentovat informace o území, poskytovaných službách, závazných pravidlech pro obyvatele a především o svých vizích do budoucna. Komunikace s občany je jedním z nejdůležitějších aspektů pro efektivní fungování města, pro jeho pozitivní prezentaci i propagaci, a tedy i jeho budoucí rozvoj. Snaha obce o participaci občanů na rozvojových plánech obce je základním východiskem pro jejich budoucí úspěšné přijetí a realizaci, stejně jako základem pro všeoecný pocit spokojenosti a pro podporu patriotismu svých občanů. Pro město Frýdlant jsou tyto faktory naprosto zásadní, protože vize jeho rozvoje je na samém začátku a největší výzvou do budoucna tedy zůstává náplň komunikace a její marketingová koncepce. Tato práce zpracovává komunikační strategii města, předchází jí analýza současného stavu komunikace města a městského úřadu, potvrzení či vyvrácení hypotéz a návrh strategie komunikace do budoucnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10142
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
10598
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account