dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Dušánek, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:41:31Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:03Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10142
|
|
dc.description.abstract |
Veřejná správa musí umět prezentovat informace o území, poskytovaných službách, závazných pravidlech pro obyvatele a především o svých vizích do budoucna. Komunikace s občany je jedním z nejdůležitějších aspektů pro efektivní fungování města, pro jeho pozitivní prezentaci i propagaci, a tedy i jeho budoucí rozvoj. Snaha obce o participaci občanů na rozvojových plánech obce je základním východiskem pro jejich budoucí úspěšné přijetí a realizaci, stejně jako základem pro všeoecný pocit spokojenosti a pro podporu patriotismu svých občanů. Pro město Frýdlant jsou tyto faktory naprosto zásadní, protože vize jeho rozvoje je na samém začátku a největší výzvou do budoucna tedy zůstává náplň komunikace a její marketingová koncepce. Tato práce zpracovává komunikační strategii města, předchází jí analýza současného stavu komunikace města a městského úřadu, potvrzení či vyvrácení hypotéz a návrh strategie komunikace do budoucnosti. |
cs |
dc.format |
82 s., 4 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
1232106 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
služba občanům
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
services to citizen
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
community marketing
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Městského úřadu Frýdlant |
cs |
dc.title.alternative |
Comunication strategy of the municipal office in Frydlant |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
One of the public administration's task consist of presentation of information about the territory, about the provided services and the binding regulations for inhabitants. Moreover the emphasis is placed on the future visions of the council. Communication with citizens is one of the most important facets that ensures the effective community functioning, its positive presentation and propagation and consequently its future progress. Community's pursuit of inhabitants participation on development plan is essential for its future adoption and realization, and it is crucial for the general contentment as well as for supporting the patriotism of citizens. Considering the actual situation of development plan which is in its early stage, the city of Frýdlant has to interpret the above mentioned factors as essential. According to these facts, the upcoming challenge embodies in communication contens and its marketing conception. This thesis develops community marketing strategy, precluding by the analysis of community communication's curent state, confirming or refusing hypotheses and the future communication strategy proposition. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10598
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
E |
|