dc.contributor.advisor |
Štěpánková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Hubík, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:43:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T02:43:34Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10150
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na oblasti z oborů sociální pedagogiky, speciální pedagogiky - logopedie a sociální psychologie. Jedná se o problematiku poruch plynulosti řeči, kterými jsou koktavost a breptavost. Dále pojednává o důsledcích těchto poruch na výchovný, vzdělávací a socializační proces žáka II. stupně základní školy. |
cs |
dc.format |
99 s. (165 587 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1927635 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
breptavost
|
cs |
dc.subject |
koktavost
|
cs |
dc.subject |
logopedická péče
|
cs |
dc.subject |
narušená komunikační schopnost
|
cs |
dc.subject |
narušený vývoj osobnosti
|
cs |
dc.subject |
poruchy plynulosti řeči
|
cs |
dc.subject |
proces socializace
|
cs |
dc.subject |
sociální aspekty
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
dc.subject |
záškoláctví
|
cs |
dc.subject |
Cluttering
|
en |
dc.subject |
Stuttering
|
en |
dc.subject |
logopedy
|
en |
dc.subject |
dislocated commmunication ability
|
en |
dc.subject |
disorses of the evolution personality
|
en |
dc.subject |
disordes of fluency language
|
en |
dc.subject |
additional defects of language
|
en |
dc.subject |
process of the socialization
|
en |
dc.subject |
social aspects
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
school success
|
en |
dc.subject |
go after school
|
en |
dc.title |
Poruchy plynulosti řeči a jejich důsledky z hlediska výchovně - vzdělávacího a socializačního procesu žáků II. stupně základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
Disordes of fluency language and their consequences in the education - learning and social process of the disciples at the II. level of the elementary school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2009-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focus field of the social pedagogy, special pedagogy sphere - logopedy and social psychology. It deals about problematic disorders of fluency language, where are ranked Stuttering and Cluttering. Next section describe aspects of fluency language and their consequences in the education, learning and social process of the disciples at the II. level of the elementary school. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015822
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|