Poruchy plynulosti řeči a jejich důsledky z hlediska výchovně - vzdělávacího a socializačního procesu žáků II. stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Poruchy plynulosti řeči a jejich důsledky z hlediska výchovně - vzdělávacího a socializačního procesu žáků II. stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štěpánková, Lenka
dc.contributor.author Hubík, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:43:34Z
dc.date.available 2010-07-18T02:43:34Z
dc.date.issued 2009-03-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10150
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na oblasti z oborů sociální pedagogiky, speciální pedagogiky - logopedie a sociální psychologie. Jedná se o problematiku poruch plynulosti řeči, kterými jsou koktavost a breptavost. Dále pojednává o důsledcích těchto poruch na výchovný, vzdělávací a socializační proces žáka II. stupně základní školy. cs
dc.format 99 s. (165 587 znaků) cs
dc.format.extent 1927635 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject breptavost cs
dc.subject koktavost cs
dc.subject logopedická péče cs
dc.subject narušená komunikační schopnost cs
dc.subject narušený vývoj osobnosti cs
dc.subject poruchy plynulosti řeči cs
dc.subject proces socializace cs
dc.subject sociální aspekty cs
dc.subject šikana cs
dc.subject školní úspěšnost cs
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject Cluttering en
dc.subject Stuttering en
dc.subject logopedy en
dc.subject dislocated commmunication ability en
dc.subject disorses of the evolution personality en
dc.subject disordes of fluency language en
dc.subject additional defects of language en
dc.subject process of the socialization en
dc.subject social aspects en
dc.subject bullying en
dc.subject school success en
dc.subject go after school en
dc.title Poruchy plynulosti řeči a jejich důsledky z hlediska výchovně - vzdělávacího a socializačního procesu žáků II. stupně základní školy cs
dc.title.alternative Disordes of fluency language and their consequences in the education - learning and social process of the disciples at the II. level of the elementary school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2009-05-12
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focus field of the social pedagogy, special pedagogy sphere - logopedy and social psychology. It deals about problematic disorders of fluency language, where are ranked Stuttering and Cluttering. Next section describe aspects of fluency language and their consequences in the education, learning and social process of the disciples at the II. level of the elementary school. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015822
dc.date.assigned 2007-11-30
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hubík_2009_dp.pdf 1.838Mb PDF View/Open
hubík_2009_vp.doc 55.22Kb Microsoft Word View/Open
hubík_2009_op.doc 57.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account