Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubalčík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Šrotíř, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:47:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:47:38Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1036
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s pokročilými animačními postupy v prostředí programu 3D Studio MAX. V teoretické části jsou nastíněny schopnosti a metody nastavení modulů 3D Studia MAX jako je Reactor nebo Character studio. které se s vývojem staly jeho nedílnou součástí. Dále je zde popsáno vytvoření čočkovitých efektů, jakožto mnohdy nezbytného nástroje pro vytvoření reálné scény nebo pro dokreslení již existujícího pozadí. Praktická část je zaměřena na vytvoření modelu automobilu s využitím fotografií. Základním prvkem tohoto modelu jsou plochy NURBS. Závěr praktické části je věnován vytvoření animace. |
cs |
dc.format |
60 s. , 11 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3820148 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
3D Studio MAX
|
en |
dc.subject |
Reactor
|
en |
dc.subject |
Character studio
|
en |
dc.subject |
NURBS
|
en |
dc.subject |
Studio MAX
|
cs |
dc.subject |
Reactor
|
cs |
dc.subject |
Character studio
|
cs |
dc.subject |
NURBS
|
cs |
dc.title |
Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX |
cs |
dc.title.alternative |
Advanced methods of animation in 3D Studio MAX |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sysala, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2006-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main target of my bachelor thesis is familiarization possible reader with advanced animation procedures in environs of program 3D Studio MAX. There are draw out abilities and methods of settings 3D Studio MAX's modules like are Reactor or Character studio in the theoretical part. This becomes entire part through the evolution. Thereinafter is here described creating of lens flare. This one is often necessary tool for creating real scene or just touch in of exist background. Practical part is centralized for creating the model of car with using photos. Base stone of this model are NURBS surface. The over of practical part is dedicate to assembly all particular part, which this work contain and creating the animation. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
3292
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
trojrozměrné modelování
|
cs |
local.subject |
počítačová animace
|
cs |
local.subject |
three-dimensional modelling
|
en |
local.subject |
computer animation
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account