Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX
Show full item record
No preview available
Title:
|
Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX |
Author: |
Šrotíř, Jiří
|
Advisor: |
Kubalčík, Marek
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s pokročilými animačními postupy v prostředí programu 3D Studio MAX. V teoretické části jsou nastíněny schopnosti a metody nastavení modulů 3D Studia MAX jako je Reactor nebo Character studio. které se s vývojem staly jeho nedílnou součástí. Dále je zde popsáno vytvoření čočkovitých efektů, jakožto mnohdy nezbytného nástroje pro vytvoření reálné scény nebo pro dokreslení již existujícího pozadí. Praktická část je zaměřena na vytvoření modelu automobilu s využitím fotografií. Základním prvkem tohoto modelu jsou plochy NURBS. Závěr praktické části je věnován vytvoření animace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1036
|
Date:
|
2006-06-16 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav aplikované informatiky |
Discipline:
|
Informační technologie |
Grade for thesis and defense:
|
A
3292
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account