Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o. |
Author: |
Pekařová, Marta
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Diplomová práce řeší projekt marketingového plánu a je zpracována pro firmu ISDIM s.r.o. zabývající se vývojem software. Nejprve jsou v teoretické části zpracovány dostupné lite-rární zdroje marketingového plánování, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sesta-vení a realizaci marketingového plánu. Projektová část definuje marketingové strategie i cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časové, nákladové i rizikové analýzy. Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o. má přispět ke zvýšení úrovně marketingových činností ve firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1045
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
3966
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account