Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Pekařová, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:49:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:04Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1045
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce řeší projekt marketingového plánu a je zpracována pro firmu ISDIM s.r.o. zabývající se vývojem software. Nejprve jsou v teoretické části zpracovány dostupné lite-rární zdroje marketingového plánování, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sesta-vení a realizaci marketingového plánu. Projektová část definuje marketingové strategie i cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časové, nákladové i rizikové analýzy. Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o. má přispět ke zvýšení úrovně marketingových činností ve firmě. |
cs |
dc.format |
86 s., 7 s. tab. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1641700 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008 |
|
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
informační technologie
|
cs |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing objectives
|
en |
dc.subject |
information technology
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the marketing plan for the ISDIM s.r.o |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Toloch, Alexandr |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with a marketing plan for the ISDIM s.r.o., a software developer company. In its theoretical part, the thesis sums up available literature sources for marketing planning, the practical partconsists of a situation analysis and the project itself. The situation analysis evaluates individual fields and facts influencing the draftingand implementation of the mar-keting plan. The project part defines marketing strategies and goals of the company and action plans representing a basis for the processing of the time, cost and risk analyses. The marketing plan project for ISDIM s.r.o. aims at improving the level of marketing activities in the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3966
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account