Marketingová strategie zpravodajské televize Z1

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie zpravodajské televize Z1

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie zpravodajské televize Z1
Author: Mišauer, Vladimír
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce je věnovaná marketingové strategii zpravodajské televize Z1. Jde o novou českou komerční stanici, která začala v loňském roce vysílat jako první ze šestice držitelů licence na pozemní digitální vysílání. Teoretická část práce ozřejmuje postavení televizního média na trhu. Vysvětluje specifika mediálního podnikání, popisuje vztah médií k publiku, typy výzkumů a měření publika. Práce také objasňuje základní atributy formulování marketingové strategie. Praktická část je věnována analýze marketingové strategie Z1. Vychází z projektu, kterým se stanice ucházela o digitální licenci a vzápětí zkoumá jeho realizaci. Porovnává situaci na českém zpravodajském televizním trhu a všímá si chování přímého konkurenta Z1 veřejnoprávního zpravodajského kanálu ČT 24. V projektové části pak práce formuluje základní východiska, která by měla vést k řešení současných problémů Z1.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10605
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10618


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mišauer_2009_dp.pdf 2.491Mb PDF View/Open
mišauer_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
mišauer_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account