dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Mišauer, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:26:20Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:07Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10605
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je věnovaná marketingové strategii zpravodajské televize Z1. Jde o novou českou komerční stanici, která začala v loňském roce vysílat jako první ze šestice držitelů licence na pozemní digitální vysílání. Teoretická část práce ozřejmuje postavení televizního média na trhu. Vysvětluje specifika mediálního podnikání, popisuje vztah médií k publiku, typy výzkumů a měření publika. Práce také objasňuje základní atributy formulování marketingové strategie. Praktická část je věnována analýze marketingové strategie Z1. Vychází z projektu, kterým se stanice ucházela o digitální licenci a vzápětí zkoumá jeho realizaci. Porovnává situaci na českém zpravodajském televizním trhu a všímá si chování přímého konkurenta Z1 veřejnoprávního zpravodajského kanálu ČT 24. V projektové části pak práce formuluje základní východiska, která by měla vést k řešení současných problémů Z1. |
cs |
dc.format |
109 |
cs |
dc.format.extent |
2612965 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2011 |
|
dc.subject |
Klíčová slova: televizní trh
|
cs |
dc.subject |
sledovanost
|
cs |
dc.subject |
peoplemetry
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
poslání
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
distribuční kanály
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
workflow
|
cs |
dc.subject |
investor
|
cs |
dc.subject |
Z1
|
cs |
dc.subject |
ČT 24
|
cs |
dc.subject |
TA3
|
cs |
dc.subject |
J&T
|
cs |
dc.subject |
Keywords: TV market
|
en |
dc.subject |
rating
|
en |
dc.subject |
peoplemeters
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
mission
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
distribution channels
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
workflow
|
en |
dc.subject |
investor
|
en |
dc.subject |
Z1
|
en |
dc.subject |
ČT 24
|
en |
dc.subject |
TA3
|
en |
dc.subject |
J&T
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie zpravodajské televize Z1 |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of Z1 TV News Channel |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is devoted to marketing strategy of the news television Z1. New Czech commercial station started to broadcast it's program last year as the first of six license holders for terrestrial digital broadcasting. The theoretical part of the work describes the position of the television on the market. It explains the specifics of the media business, describes the relationship of media to au-dience, types of research and audience measurement. The work also explains the basic attributes of the marketing strategy formulation. The practical part is devoted to analysis of marketing strategy. It's based on the project, whereby broadcaster applied for the digital license and examines it's implementation. This part compares the situation on the Czech television market and notes advancing of the direct competitor of Z1 - public news channel ČT 24. Project part of the work sets out the basic background, which should lead to the solutions of current problems of the news channel. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10618
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|