Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky |
Author: |
Pivko, Peter
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou postupy analýzy aplikovány na konkrétní podnik a následně jsou popsány závěry analýzy s doporučením ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10654
|
Date:
|
2009-05-22 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
11613
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account