Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Pivko, Peter
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:52:50Z
dc.date.available 2014-05-22T23:00:26Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10654
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou postupy analýzy aplikovány na konkrétní podnik a následně jsou popsány závěry analýzy s doporučením ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu. cs
dc.format 76 s., 21 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3519933 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject hotelový marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject competitive environment en
dc.subject competitiveness en
dc.subject hotel marketing en
dc.subject service marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject strategy analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky cs
dc.title.alternative The analysis of the competitive environment of Hotel Jana on the market of congressional and incentive tourism en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čada, Daniel
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.description.abstract-translated The object of the bachelor thesis is a strategic analysis of a company and competitive environment with an objective of comparing the current state of services offered by the firm in a competitive environment and of identifying possible opportunities and threats on the market. The theoretical part contains information aimed at the general characteristics of hotel marketing, marketing strategy and strategic management. In the practical part the theoretical procedures are applied to a particular company and finally the analysis conclusion is mentioned describing the recommendation to increase the competitiveness of the enterprise on the market. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11613
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pivko_2009_bp.pdfBlocked 3.356Mb PDF View/Open
pivko_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
pivko_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account