Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Pivko, Peter
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:52:50Z |
|
dc.date.available |
2014-05-22T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10654
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou postupy analýzy aplikovány na konkrétní podnik a následně jsou popsány závěry analýzy s doporučením ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu. |
cs |
dc.format |
76 s., 21 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3519933 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 |
|
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
hotelový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
strategická analýza
|
cs |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
hotel marketing
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
strategy analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of the competitive environment of Hotel Jana on the market of congressional and incentive tourism |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čada, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of the bachelor thesis is a strategic analysis of a company and competitive environment with an objective of comparing the current state of services offered by the firm in a competitive environment and of identifying possible opportunities and threats on the market. The theoretical part contains information aimed at the general characteristics of hotel marketing, marketing strategy and strategic management. In the practical part the theoretical procedures are applied to a particular company and finally the analysis conclusion is mentioned describing the recommendation to increase the competitiveness of the enterprise on the market. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11613
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account