Nové trendy v event marketingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nové trendy v event marketingu |
Author: |
Cachová, Marie
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je věnována studii odvětví, které se nazývá event markering. Vzhle-dem k tomu, že se pořádání a organizování nejrůznějších akcí věnuji více než deset let, mám možnost porovnat, jak se situace v této oblasti změnila. Tedy z hlediska vývoje, no-vých trendů, rozpočtů či přání klientů. V teoretické části představuji základní informace o event markeringu, cílových skupinách, druzích eventů či práci produkčních agentur. V praktické části jsem porovnávala dva velmi obdobné eventy a na základě jejich srovnání jsem uvedla, jak se situace v oboru za dané období změnila. Na konci práce jsem naznačila, jak si myslím, že se bude oblast event marketingu nadále vyvíjet. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10747
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10650
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account