dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Cachová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:43:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T07:43:51Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10747
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována studii odvětví, které se nazývá event markering. Vzhle-dem k tomu, že se pořádání a organizování nejrůznějších akcí věnuji více než deset let, mám možnost porovnat, jak se situace v této oblasti změnila. Tedy z hlediska vývoje, no-vých trendů, rozpočtů či přání klientů. V teoretické části představuji základní informace o event markeringu, cílových skupinách, druzích eventů či práci produkčních agentur. V praktické části jsem porovnávala dva velmi obdobné eventy a na základě jejich srovnání jsem uvedla, jak se situace v oboru za dané období změnila. Na konci práce jsem naznačila, jak si myslím, že se bude oblast event marketingu nadále vyvíjet. |
cs |
dc.format |
50 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4285231 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.title |
Nové trendy v event marketingu |
cs |
dc.title.alternative |
New trends in event marketing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is dedicated to the study of the industry called event marketing. As I have been involved in organizing various events for over ten years, I have had an opportu-nity to compare the changes that this business sector has gone through from the point of view of development, new trends, budget, or client requirements. The theoretical part pre-sents basic information on event marketing, target groups, event types, or the work of pro-duction agencies. The practical part contains a comparison of two very similar events, and based on their comparison states how the situation in the industry has changed during the relevant period. The conclusion includes my opinion on how event marketing is going to evolve in the future. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10650
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|