Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Bezděk, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:51:03Z |
|
dc.date.available |
2014-05-22T23:00:34Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10757
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky z oblasti marketingové komunikace. V analytické částí byly na základě teoretických zdrojů vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a STP analýza, jejichž logickým vyústěním jsou doporučení pro komunikační politiku firmy. |
cs |
dc.format |
66 |
cs |
dc.format.extent |
776869 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
targeting
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.title |
Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí |
cs |
dc.title.alternative |
Usage of STP method for communication policy integration of company in specific marketing environment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Muchová, Simona |
|
dc.date.accepted |
2009-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is implementation of STP analysis for company operating in specific marketing environment in order to integrate communication policy of the company. Thesis is designed because of contrusting and mistaken procedure in obtaining customers with the aim to integrate (unify) them. Theoretic part includes STP analysis and analysis of marketing environment. There are also defined main characteristics from marketing communication. Analytical part consists of analysis of internal and external marketing environment worked out on the basis of theoretical resources. Its result is advice for company's communication policy. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11776
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account