Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí |
Author: |
Bezděk, Pavel
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky z oblasti marketingové komunikace. V analytické částí byly na základě teoretických zdrojů vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a STP analýza, jejichž logickým vyústěním jsou doporučení pro komunikační politiku firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10757
|
Date:
|
2009-05-22 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
11776
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account