Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí
Author: Bezděk, Pavel
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky z oblasti marketingové komunikace. V analytické částí byly na základě teoretických zdrojů vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a STP analýza, jejichž logickým vyústěním jsou doporučení pro komunikační politiku firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10757
Date: 2009-05-22
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 11776


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bezděk_2009_bp.pdfBlocked 758.6Kb PDF
bezděk_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
bezděk_2009_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account