Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier |
Author: |
Dvořáčková, Martina
|
Advisor: |
Svoboda, Václav
|
Abstract:
|
Teoretická část této práce je zaměřena na význam public relations v marketingové komuni-kaci, představuje jednotlivé složky a zabývá se též novými trendy v PR. Praktická část analyzuje public relations marketingové aktivity společnosti Garnier. Hlavní důraz je kladen na webové stránky prokrasnetelo.cz, které sledují právě nové trendy public relations. Součástí je rovněž výzkum, jak stránky PKT ovlivňují vnímání značky a nakolik jsou tedy nová média v PR úspěšná. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10762
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10498
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account