Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě |
Author: |
Hinnerová, Lucie
|
Advisor: |
Staňková, Eva
|
Abstract:
|
Cílem mé diplomové práce je zlepšit komunikaci mezi Centrem informačních technologií (CIT) a zaměstnanci a studenty Ostravské univerzity v Ostravě. Hlavním úkolem je zvýšit spokojenost těchto zákazníků se službami poskytovanými CIT a to s využitím zvolených marketingových nástrojů. Nejprve jsou uživatelé seznámeni s pojmy týkajícími se služeb a marketingové komunikace. Poté následuje analýza aktuální situace v komunikaci mezi CIT a zaměstnanci a studenty pomocí dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení. Další část je zaměřena na marketingové prostředí, historii CIT a SWOT analýzu. Poslední část práce je věnována projektu, který má na základě vhodně zvolených marketingových nástrojů zlepšit a zdokonalit komunikaci mezi CIT a studenty a zaměstnanci, a zároveň zlepšit pověst CIT v povědomí těchto zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10839
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
12333
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account