Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys |
Author: |
Kocourek, František
|
Advisor: |
Staňková, Eva
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav Frňka, Kovorys, analýzy firmy a analýzu její dosavadní marketingové komunikace. Z výše uvedených analýz jsou vygenerovány nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10946
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
12374
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account