Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Kocourek, František
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:39:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T09:39:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10946
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav Frňka, Kovorys, analýzy firmy a analýzu její dosavadní marketingové komunikace. Z výše uvedených analýz jsou vygenerovány nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
83 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2430638 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
odběratelé
|
cs |
dc.subject |
dlouhodobá stabilizace
|
cs |
dc.subject |
B2B trhy
|
cs |
dc.subject |
marke-tingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dobré jméno firmy
|
cs |
dc.subject |
Communication strategy
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
longterm stabilization
|
en |
dc.subject |
B2B markets
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
repute of the firm
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy Project for the firm Mirek Frňka, Kovorys |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the proposal of communication strategy project for the firm Miroslav Frňka, Kovorys. The aim of the project is to estabilish a high repute of the firm, reduce the risks in a competitive environment and expand the range of customers as well as maintain a longterm stabilization of the firm on the industrial market. The teoretical part describes the communication strategy and B2B market environment. The analytical part contains the characteristics of the firm Miroslav Frňka, its analyses and analyses of the present marketing communication. The above mentioned analyses have revealed deficiencies. The project part suggests specific solutions to the discovered defici-encies. In the final part of the thesis the elaborated project is subjected to time, costs and risks analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12374
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account