Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Eva
dc.contributor.author Kocourek, František
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:39:10Z
dc.date.available 2010-07-18T09:39:10Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10946
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav Frňka, Kovorys, analýzy firmy a analýzu její dosavadní marketingové komunikace. Z výše uvedených analýz jsou vygenerovány nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 83 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2430638 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační strategie cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject odběratelé cs
dc.subject dlouhodobá stabilizace cs
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject marke-tingová komunikace cs
dc.subject dobré jméno firmy cs
dc.subject Communication strategy en
dc.subject competitive environment en
dc.subject customers en
dc.subject longterm stabilization en
dc.subject B2B markets en
dc.subject marketing communication en
dc.subject repute of the firm en
dc.title Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys cs
dc.title.alternative Communication Strategy Project for the firm Mirek Frňka, Kovorys en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the proposal of communication strategy project for the firm Miroslav Frňka, Kovorys. The aim of the project is to estabilish a high repute of the firm, reduce the risks in a competitive environment and expand the range of customers as well as maintain a longterm stabilization of the firm on the industrial market. The teoretical part describes the communication strategy and B2B market environment. The analytical part contains the characteristics of the firm Miroslav Frňka, its analyses and analyses of the present marketing communication. The above mentioned analyses have revealed deficiencies. The project part suggests specific solutions to the discovered defici-encies. In the final part of the thesis the elaborated project is subjected to time, costs and risks analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12374
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kocourek_2009_dp.pdf 2.318Mb PDF View/Open
kocourek_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
kocourek_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account