Problematika spolupráce rodiny a mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika spolupráce rodiny a mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štěpánková, Lenka
dc.contributor.author Maňásková, Milena
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:56:15Z
dc.date.available 2010-07-18T09:56:15Z
dc.date.issued 2009-03-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10975
dc.description.abstract Práce seznamuje se současnou mateřskou školou, dnešní rodinou a vztahy, které vznikají mezi nimi. Obě instituce mají zásadní vliv na rozvoj osobnosti jedince, a proto je nezbytně nutné, aby tyto subjekty efektivně spolupracovaly. Preprimární vzdělávání má svá specifika, která vyplývají zejména z dosud nezralé osobnosti dítěte předškolního věku a jeho potřeb. Edukace v mateřské škole musí být tedy přizpůsobena citovým, sociálním i kognitivním potřebám dětí této věkové skupiny a především by měla být v souladu s výchovným působením rodiny. V této práci je předložen možný způsob spolupráce mateřské školy a rodiny během školního roku. cs
dc.format 74 s. (122 554 znaků), 6 s.obr cs
dc.format.extent 689614 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject rodičovská role cs
dc.subject výchova cs
dc.subject socializace cs
dc.subject prevence cs
dc.subject Communication en
dc.subject cooperation en
dc.subject parent's role en
dc.subject education en
dc.subject socialization en
dc.subject prevention en
dc.title Problematika spolupráce rodiny a mateřské školy cs
dc.title.alternative Problems of cooperation between a family and nursery school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2009-05-13
dc.description.abstract-translated This work introduces current situation in a nursery school, today's family and relationship between them. Both these institutions have a significant influence on development of personality of every individual and that's why cooperation between these subjects is extremely necessary. Pre-primary education has its specifics which arise mainly from an immaturity of the child's personality and his needs. Education in nursery school has to be adapted to emotional, social and cognitive needs of children at this age and mainly it should be in a harmony with family educational influence. One possible way of cooperation between a nursery school and a family during a school year is proposed in this work. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015935
dc.date.assigned 2007-11-30
utb.result.grade B
local.subject mateřské školy cs
local.subject rodina a škola cs
local.subject kindergartens en
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View
maňásková_2009_dp.pdf 673.4Kb PDF View/Open
maňásková_2009_vp.doc 53.22Kb Microsoft Word View/Open
maňásková_2009_op.doc 53.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account