dc.contributor.advisor |
Štěpánková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Maňásková, Milena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:56:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T09:56:15Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10975
|
|
dc.description.abstract |
Práce seznamuje se současnou mateřskou školou, dnešní rodinou a vztahy, které vznikají mezi nimi. Obě instituce mají zásadní vliv na rozvoj osobnosti jedince, a proto je nezbytně nutné, aby tyto subjekty efektivně spolupracovaly. Preprimární vzdělávání má svá specifika, která vyplývají zejména z dosud nezralé osobnosti dítěte předškolního věku a jeho potřeb. Edukace v mateřské škole musí být tedy přizpůsobena citovým, sociálním i kognitivním potřebám dětí této věkové skupiny a především by měla být v souladu s výchovným působením rodiny. V této práci je předložen možný způsob spolupráce mateřské školy a rodiny během školního roku. |
cs |
dc.format |
74 s. (122 554 znaků), 6 s.obr |
cs |
dc.format.extent |
689614 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
rodičovská role
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
parent's role
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Problematika spolupráce rodiny a mateřské školy |
cs |
dc.title.alternative |
Problems of cooperation between a family and nursery school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2009-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work introduces current situation in a nursery school, today's family and relationship between them. Both these institutions have a significant influence on development of personality of every individual and that's why cooperation between these subjects is extremely necessary. Pre-primary education has its specifics which arise mainly from an immaturity of the child's personality and his needs. Education in nursery school has to be adapted to emotional, social and cognitive needs of children at this age and mainly it should be in a harmony with family educational influence. One possible way of cooperation between a nursery school and a family during a school year is proposed in this work. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015935
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |