Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu? |
Author: |
Bartošová, Alena
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Práce se zabývá problematikou využití nízkorozpočtových netradičních marketingových aktivit, které se vzájemně prolínají a doplňují. V teoretické části se zabývám komunikační tržní analýzou, významem segmentace trhu a základním představením tradičních médií. Více detailně je pak v teoretické rovině představen virální marketing, guerilla marketing a komunitní sítě se zaměřením na Facebook.com. Cílem praktické části je prezentace realizované kampaně s virálním šířením v prostředí Facebook, mé vlastní guerilla kampaně s téměř nulovým rozpočtem a analýza on-line průzkumu zjišťujícího marketingový potenciál fenoménu Facebook. Kreativní marketér dokáže i s minimálním rozpočtem zaujmout cílovou skupinu a maximalizovat efekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11118
|
Date:
|
2010-04-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13650
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account