Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy |
Author: |
Gabrhelík, Lukáš
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá existencí a celkovým fungováním konkrétní společnosti, na jejímž příkladu jsou ukázány možnosti práce s marketingovými komunikacemi. Teoretická část popisuje ve stručnosti základní teoretická východiska a metody, jež jsou aplikované v praxi. V praktické části je popsána společnost jako taková, její konkurence a segment zákazníků, na nějž má v plánu směřovat marketingovou komunikaci. V závěru je nastíněn možný způsob komunikace s cílovou skupinou zákazníků - zákazníků společnosti Animals Holding. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11189
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13722
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account