Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů

Show full item record

No preview available
Title: Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů
Author: Müllerová, Hana
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Ve své diplomové práci se zabývám tématem spotřebitelského chování tzv. nastupující stří-brné generace. Nastupující stříbrnou generací jsou lidé nad padesát let výše, kteří jsou pracovně i společensky aktivní. V praktické části se budu snažit zachytit aktuální a kon-krétní stav problému. Zahrnout analýzu do širšího kontextu spojeného s nákupem, výběrem oblečení, značkou, ekonomickou stránkou. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetře-ní. Na analýzu navážu projektovou část, ve které zhodnotím získané informaci a navrhnu možné postupy pro zlepšení prodeje této specifické cílové skupině. Jaké komunikační pro-středky jsou nejvhodnější a jak je třeba zacílit případné marketingové kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11504
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13744


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2010_dp.pdf 1.336Mb PDF View/Open
müllerová_2010_vp.pdf 60.36Kb PDF View/Open
müllerová_2010_op.pdf 58.21Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account