Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů |
Author: |
Müllerová, Hana
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se zabývám tématem spotřebitelského chování tzv. nastupující stří-brné generace. Nastupující stříbrnou generací jsou lidé nad padesát let výše, kteří jsou pracovně i společensky aktivní. V praktické části se budu snažit zachytit aktuální a kon-krétní stav problému. Zahrnout analýzu do širšího kontextu spojeného s nákupem, výběrem oblečení, značkou, ekonomickou stránkou. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetře-ní. Na analýzu navážu projektovou část, ve které zhodnotím získané informaci a navrhnu možné postupy pro zlepšení prodeje této specifické cílové skupině. Jaké komunikační pro-středky jsou nejvhodnější a jak je třeba zacílit případné marketingové kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11504
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13744
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account