Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Müllerová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:13:53Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:13:53Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11504
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zabývám tématem spotřebitelského chování tzv. nastupující stří-brné generace. Nastupující stříbrnou generací jsou lidé nad padesát let výše, kteří jsou pracovně i společensky aktivní. V praktické části se budu snažit zachytit aktuální a kon-krétní stav problému. Zahrnout analýzu do širšího kontextu spojeného s nákupem, výběrem oblečení, značkou, ekonomickou stránkou. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetře-ní. Na analýzu navážu projektovou část, ve které zhodnotím získané informaci a navrhnu možné postupy pro zlepšení prodeje této specifické cílové skupině. Jaké komunikační pro-středky jsou nejvhodnější a jak je třeba zacílit případné marketingové kampaně. |
cs |
dc.format |
82 s., 4 s. |
cs |
dc.format.extent |
1401615 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
stříbrná generace
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
stárnutí populace
|
cs |
dc.subject |
ženy a oblečení
|
cs |
dc.subject |
silver generation
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
population ageing
|
en |
dc.subject |
women and clothes
|
en |
dc.title |
Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů |
cs |
dc.title.alternative |
Upcoming silver generation as a consumer segment - consumer behaviour of women in an assortment of clothes |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma thesis I focus on the topic of consumer behavior of the so-called emerging silver generation. This group are people over fifty years and above who are socially active. In the analytic part I will capture the current problems associated with this group. I will try to include an analysis to the wider context associated with the shopping, selection of clothes, brand and economics. As methods of analysis I will use survey. Project part will suggest possible methods to improve the sales of this target group and recommendation how to communicate with them. Finally I will suggest the best methods for successful mar-keting campaign. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13744
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account