Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Müllerová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-18T22:13:53Z
dc.date.available 2010-07-18T22:13:53Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11504
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zabývám tématem spotřebitelského chování tzv. nastupující stří-brné generace. Nastupující stříbrnou generací jsou lidé nad padesát let výše, kteří jsou pracovně i společensky aktivní. V praktické části se budu snažit zachytit aktuální a kon-krétní stav problému. Zahrnout analýzu do širšího kontextu spojeného s nákupem, výběrem oblečení, značkou, ekonomickou stránkou. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetře-ní. Na analýzu navážu projektovou část, ve které zhodnotím získané informaci a navrhnu možné postupy pro zlepšení prodeje této specifické cílové skupině. Jaké komunikační pro-středky jsou nejvhodnější a jak je třeba zacílit případné marketingové kampaně. cs
dc.format 82 s., 4 s. cs
dc.format.extent 1401615 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject stříbrná generace cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject stárnutí populace cs
dc.subject ženy a oblečení cs
dc.subject silver generation en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject survey en
dc.subject customer en
dc.subject population ageing en
dc.subject women and clothes en
dc.title Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů cs
dc.title.alternative Upcoming silver generation as a consumer segment - consumer behaviour of women in an assortment of clothes en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated In my diploma thesis I focus on the topic of consumer behavior of the so-called emerging silver generation. This group are people over fifty years and above who are socially active. In the analytic part I will capture the current problems associated with this group. I will try to include an analysis to the wider context associated with the shopping, selection of clothes, brand and economics. As methods of analysis I will use survey. Project part will suggest possible methods to improve the sales of this target group and recommendation how to communicate with them. Finally I will suggest the best methods for successful mar-keting campaign. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13744
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2010_dp.pdf 1.336Mb PDF View/Open
müllerová_2010_vp.pdf 60.36Kb PDF View/Open
müllerová_2010_op.pdf 58.21Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account