Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
Author: |
Hofmanová, Jana
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Práce pojednává o využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie. Teoretická část definuje základní pojmy PR, seznamuje s cíly, nástroji a způsoby hodnocení dopadu PR. Praktická část následně aplikuje teoretické poznatky do komunikační strategie společnosti Tescoma s.r.o. Zlín. Průzkum je veden směrem k vnitřní a vnější veřejnosti s cílem zjistit reakci na aplikované změny v komunikační strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11514
|
Date:
|
2010-04-30 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13660
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account