dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Barták, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T23:26:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T23:26:43Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11642
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení image leasingové společnosti S MORAVA Leasing, a.s. Cílem této práce je objasnit význam firemní image a popsat nástroje její tvorby. Teoretická část obsahuje poznatky vycházející z odborné literatury vztahující se k tématu firemní image, firemní identity a jejich složek. Popisuje základní pojmy, jejich význam a funkce. V praktické části je nejprve analyzován a následně zhodnocen současný stav firemní image ve společnosti. Na základě zjištěných skutečností, o stavu image, je zpracován projekt na zlepšení slabých míst, který byl zaměřen především na firemní komunikaci. Projekt byl závěrem podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
119 s., 19 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2043743 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní filozofie
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
produkt organizace
|
cs |
dc.subject |
Corporate image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate philosophy
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.subject |
product of organization
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
A Project to Improve Corporate Image of S MORAVA Leasing, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotrba, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses a project to improve image of a leasing company, S MORAVA Leasing, a.s. Its goal is to convey the meaning of corporate image, and to depict the means used to design it. The theoretical part involves knowledge drawn from literature relevant to the subject of corporate image, corporate identity and their components. It describes the essential terms, their meaning and their role. The practical part comprises analysis and subsequent evaluation of current state of the corporate image in the company. Based on the ascertained facts about the corporate image, a project is conceived to improve the weaker spots, which is, above all else, focused on corporate communications. The project was then a subject to timing, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14736
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|