Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Barták, Aleš
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:26:43Z
dc.date.available 2010-07-18T23:26:43Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11642
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení image leasingové společnosti S MORAVA Leasing, a.s. Cílem této práce je objasnit význam firemní image a popsat nástroje její tvorby. Teoretická část obsahuje poznatky vycházející z odborné literatury vztahující se k tématu firemní image, firemní identity a jejich složek. Popisuje základní pojmy, jejich význam a funkce. V praktické části je nejprve analyzován a následně zhodnocen současný stav firemní image ve společnosti. Na základě zjištěných skutečností, o stavu image, je zpracován projekt na zlepšení slabých míst, který byl zaměřen především na firemní komunikaci. Projekt byl závěrem podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 119 s., 19 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2043743 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní filozofie cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject produkt organizace cs
dc.subject Corporate image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate philosophy en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate communications en
dc.subject product of organization en
dc.title Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s. cs
dc.title.alternative A Project to Improve Corporate Image of S MORAVA Leasing, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotrba, Tomáš
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis discusses a project to improve image of a leasing company, S MORAVA Leasing, a.s. Its goal is to convey the meaning of corporate image, and to depict the means used to design it. The theoretical part involves knowledge drawn from literature relevant to the subject of corporate image, corporate identity and their components. It describes the essential terms, their meaning and their role. The practical part comprises analysis and subsequent evaluation of current state of the corporate image in the company. Based on the ascertained facts about the corporate image, a project is conceived to improve the weaker spots, which is, above all else, focused on corporate communications. The project was then a subject to timing, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14736
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
barták_2010_dp.pdf 1.949Mb PDF View/Open
barták_2010_vp.zip 22.20Kb Unknown View/Open
barták_2010_op.pdf 1.522Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account