Analýza pozice značky Klasa na českém trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza pozice značky Klasa na českém trhu |
Author: |
Gajová, Vendula
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza pozice značky KLASA na českém trhu. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se značky, úloha značky v marketingu, proces tvorby a marketingového řízení značky a druhy značek, důraz je kladen zejména na značky účelové. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku KLASA. Jsou zde popsány marketingové cíle a zásady používání této národní značky, mix nástrojů podpory prodeje, konkurence mezi značkami kvality a závěrem je provedeno vlastní dotazníkové šetření tykající se zjištění rozsahu výskytu značky KLASA v povědomí spotřebitelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11761
|
Date:
|
2010-05-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
17001
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account