Sponzoring a jeho vliv na formování image
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sponzoring a jeho vliv na formování image |
Author: |
Jelínek, Josef
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje sponzoringu a jeho vlivu na budování image. Zabývá se jeho hlavními cíly, jako je rozvoj asociací mezi sponzorskou aktivitou a značkou sponzora nebo zvýšení povědomí o firmě. Současně zkoumá sponzoring jako významný komunikační nástroj, na který nelze nahlížet odděleně, ale pouze jako nedílnou, integrální součást marketingového mixu. V praktické části analyzuje marketingový mix společnosti Alpine Pro. V projektové části aplikuje získané poznatky do ukázkového sponzorského modelu formujícího pozitivní image této společnosti s cílem zviditelnit její aktivity, zlepšit renomé a především podpořit zájem o značku a její produkty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11858
|
Date:
|
2010-04-23 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13779
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account