Využití product placementu v českých televizích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití product placementu v českých televizích |
Author: |
Jalovecká, Michaela
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu v českých televizích a jeho vlivem na diváka. Seznamuje s pojmem product placement a jeho využitím v rámci marke-tingové komunikace. Na základě provedeného průzkumu vyhodnocuje efektivitu dopadu obchodního sdělení formou product placementu na diváka. Dále také analyzuje a interpre-tuje vymezení tohoto pojmu v rámci vývoje legislativy České republiky a poukazuje na skutečnou současnou situaci začleňování product placementu do televizních programů čes-kých provozovatelů televizního vysílání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11939
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13663
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account