Využití product placementu v českých televizích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití product placementu v českých televizích

Show full item record

No preview available
Title: Využití product placementu v českých televizích
Author: Jalovecká, Michaela
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu v českých televizích a jeho vlivem na diváka. Seznamuje s pojmem product placement a jeho využitím v rámci marke-tingové komunikace. Na základě provedeného průzkumu vyhodnocuje efektivitu dopadu obchodního sdělení formou product placementu na diváka. Dále také analyzuje a interpre-tuje vymezení tohoto pojmu v rámci vývoje legislativy České republiky a poukazuje na skutečnou současnou situaci začleňování product placementu do televizních programů čes-kých provozovatelů televizního vysílání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11939
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13663


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jalovecká_2010_bp.pdf 3.641Mb PDF View/Open
jalovecká_2010_vp.pdf 54.80Kb PDF View/Open
jalovecká_2010_op.pdf 65.38Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account