dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Linhartová, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:08:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:08:46Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11942
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení známosti firma Kalma, k. s. v očích po-tenciálních zákazníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části. Teoretická část charakteri-zuje marketingovou komunikaci prostřednictvím tradičních a moderních trendů marketin-gu, marketingový výzkum, image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzou konkurentů, analýzou současných marketingových aktivit a dotazníkovým šetřením za účelem zjištění známosti firmy. SWOT analýza je výstupem pro projektovou část, ve které jsou navrženy takové aktivity, které by měly zvýšit známost firmy, celkové povědomí firmy u zákazníků, oslovit zákazníky potenciální a současně posílit vztahy se zákazníky současnými. Projekt je dále podroben načasováním projektu, nákladovou a rizikovou analýzou. |
cs |
dc.format |
105 s., 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1516346 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
moderní marketingové trendy
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
image společnosti
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
modern trends in marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
company image
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků |
cs |
dc.title.alternative |
Increasing awareness of the company Kalma CSC in the eyes of potential customers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kuběnová, Tereza |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with project to raise awareness of the firm Kalma in the eyes of the potential customers. The paper is traditionally divided into two parts. The theoretical part is focused on marketing communications through traditional and modern trends in marketing, marketing research, company image, competition and competitiveness. The practical part deals with analysis of internal and external enviroment of the company, competitors analy-sis, analysis of current marketing activities and questionnaire survey to determine knowledge of the company. SWOT analysis is an outcome of the project, suggest activities, which should increase strengthening existing customer relationships. The project is also subject to project timing, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14763
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|