Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Linhartová, Adriana
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:08:46Z
dc.date.available 2010-07-19T05:08:46Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11942
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení známosti firma Kalma, k. s. v očích po-tenciálních zákazníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části. Teoretická část charakteri-zuje marketingovou komunikaci prostřednictvím tradičních a moderních trendů marketin-gu, marketingový výzkum, image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzou konkurentů, analýzou současných marketingových aktivit a dotazníkovým šetřením za účelem zjištění známosti firmy. SWOT analýza je výstupem pro projektovou část, ve které jsou navrženy takové aktivity, které by měly zvýšit známost firmy, celkové povědomí firmy u zákazníků, oslovit zákazníky potenciální a současně posílit vztahy se zákazníky současnými. Projekt je dále podroben načasováním projektu, nákladovou a rizikovou analýzou. cs
dc.format 105 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 1516346 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject moderní marketingové trendy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject image společnosti cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject modern trends in marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertising en
dc.subject company image en
dc.subject marketing research en
dc.title Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků cs
dc.title.alternative Increasing awareness of the company Kalma CSC in the eyes of potential customers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kuběnová, Tereza
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with project to raise awareness of the firm Kalma in the eyes of the potential customers. The paper is traditionally divided into two parts. The theoretical part is focused on marketing communications through traditional and modern trends in marketing, marketing research, company image, competition and competitiveness. The practical part deals with analysis of internal and external enviroment of the company, competitors analy-sis, analysis of current marketing activities and questionnaire survey to determine knowledge of the company. SWOT analysis is an outcome of the project, suggest activities, which should increase strengthening existing customer relationships. The project is also subject to project timing, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14763
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
linhartová_2010_dp.pdf 1.446Mb PDF View/Open
linhartová_2010_vp.doc 68Kb Microsoft Word View/Open
linhartová_2010_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account