The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign

Show full item record

No preview available
Title: The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign
Author: Hnátek, Milan
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Cílem této diplomové práce je popsat úlohu banneru a navrhnout internetovou bannerovou kampaň pro zábavní server Superhry.cz. Práce je psaná v anglickém jazyce, protože její většina vznikala během studijního pobytu na Anadolu University v Turecku. Diplomová práce začíná teoretickým základem, ve kterém je vysvětlen vývoj online propagace, druhy reklamy a nové trendy v online reklamě. Teoretický základ pokračuje marketingovou a počítačovou terminologií a také definicemi. Jsou zde vysvětleny pojmy jako: targeting, kreativní strategie, advergaming a další. Třetí kapitola popisuje formy a druhy internetových bannerů. Další kapitola je věnována online hrám. Projektová část začíná popisem a analýzou cílové skupiny. Dále následuje návrh bannerů kampaně. Diplomová práce končí metodologií a zhodnocením závěrů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11989
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13725


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hnátek_2010_dp.pdf 6.812Mb PDF View/Open
hnátek_2010_vp.pdf 58.00Kb PDF View/Open
hnátek_2010_op.pdf 51.88Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account