Vedení a rozvoj obchodního týmu agenturní sítě Amcico
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vedení a rozvoj obchodního týmu agenturní sítě Amcico |
Author: |
Ševčíková, Barbora
|
Advisor: |
Dytrt, Zdeněk
|
Abstract:
|
Práce se zabývá analýzou a současným stavem produkčních faktorů obchodního týmu. Popisuje vliv jednotlivých faktorů na jeho výkonnost, poukazuje na nedostatky jednotlivých členů obchodního týmu, ale především na nedostatky vedení ze strany manažera a přímého vlivu neodpovídajícího prvku vedení a stimulace na výsledky skupiny jako celku. Primární složkou práce je tedy tvorba struktury, jejích vlastností a charakteristik pro exponenciální zvýšení efektivity, výsledků a celkového rozvoje, jak celého obchodního týmu, tak jeho jednotlivých členů a její aplikace vedoucí k jeho směrodatnému pozitivnímu růstu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12044
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
15370
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account