Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO
Show full item record
No preview available
Title:
|
Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO |
Author: |
Předínská, Lenka
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Předmětem této práce je jednotný vizuální firemní styl (Corporate Design), jeden ze základních prvků firemní identity. Teoretická část práce vysvětluje význam firemního vizuálního stylu jako prostředku pro jednotnou prezentaci firmy. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-LEX, PRO, která vyrábí bazénová zastřešení. Současná situace v oblasti vizuálního stylu firmy je nevyhovující. Jsou zde rozebrány důvody nutnosti změny a konkrétní problémy. Cílem projektové části je zpracovat podklady pro tvorbu a zavedení nového vizuálního stylu firmy do reálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12061
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 26.04.2015
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13787
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account