Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů |
Author: |
Bílková, Eva
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Předmětem této práce je analýza jednotlivých oblastí marketingové komunikace a zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace filmových festivalů obecně. Praktická část se vě-nuje analýze marketingových komunikací Mezinárodního festivalu outdoorových filmů, jejich efektivnosti a mírou využití v souvislosti s cílovými skupinami v posledních třech ročnících festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12247
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13667
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account